Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Po-Pá 9:00-16:00,19:00-21:00
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 3 000,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
  1. Úvod
  2. OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

Všeobecná ustanovení

Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího. Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu www.carbon3D.cz jsou závazné. Dokončením objednávky a jejím odesláním kupující stvrzuje, že je obeznámem a souhlasí s obchodními podmínkami. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva skutečně vzniká v momentě převzetí objednaného zboží kupujícím. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami Občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem O ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou podnikatel, řídí se vztahy, které neupravují obchodní podmínky a které se vztahují na podnikatele, obchodním zákoníkem, č. 513/1991 Sb., vše ve znění novel.

Všechny folie uvedené na stránkách www.carbon3d.cz jsou zakázkové zboží střižené na míru. Folie se řeže ručně dle rozměrů uvedených v názvu zboží až po vytvoření objednávky.

Není-li uvedeno jinak, pak 3D folie na našich stránkách jsou válcované polymerické.

Kupující bere na vědomí, že lepení je určeno pro odbornou instalaci a každý by proto měl zvážit, zda-li nalepení zvládne či nikoliv.

odbornou instalací se myslí, že instalátor bude vlastnit doklad o osvědčení o rekvalifikaci pro činnost ​lepení folií na automobily.

___________________________________________________________________________________________________________________

Elektronická objednávka:

Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí. Místem dodání zboží je adresa dodání uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři.

____________________________________________________________________________________________________________________

Potvrzení elektronické objednávky:

Po odeslání Vaší objednávky na našem internetovém obchodě obdržíte obratem e-mailové potvrzení přijetí objednávky.

 


 

Platební podmínky:

Platba za zboží se provádí:

  • Platbou předem na bankovní účet (zboží odešleme po obdržení platby)
  • Dobírkou

 

____________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Záruční podmínky:

Na naše výrobky je poskytována záruční doba v délce 24 měsíců, záruka se však vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka na jakýkoliv výrobek se vztahuje pouze na vady materiálu nebo výroby a naopak nevztahuje se na vady vzniklé běžným opotřebením nebo  mechanickým poškozením

Kupující je povinen předávané zboží pozorně prohlednout bezprostředně při převzetí a rozbalení a zjistí-li závadu, ihned pořídí její fotodokumentaci. Z fotodokumentace musí být závada zřetelně viditelná. Fotodokumentaci je nutné pořídit ihned po rozbalení zboží a před jejich instalací. Prodávající neuzná reklamaci zboží, u kterého byla závada zdokumentována až po montáži zboží.

Po aplikaci samolepících dekorů nelze uplatňovat záruku, jelikož se jedná o specifické zboží.

Záruka se nevztahuje na vady vzniklé:

  • nesprávným používáním
  • nesprávnou (neodbornou) aplikací
  • nesprávným skladováním
  • opotřebením
  • zanedbáním péče (blednutí)

 

Uplatnění záruky v záruční době:

Uplatnit záruku na zboží lze pouze s daňovým dokladem a kopií objednávky po předchozím upozornění prodávajícího.

 

Životnost samolepících dekorů:

Maximální délku životnosti aplikovaných samolepících dekorů lze dosáhnout:

  • správnou aplikací a dodržením pracovního postupu při lepení
  • častým ošetřováním karoserie ochranými prostředky s UV ochranou
  • nebudete-li folii vystavovat příliš dlouho na slunci (blednutí na slunci vlivem UV záření není vada)
  • v zimním období nenechávat na folii dlouho sůl
  • nebudete-li dekory mechanicky namáhat (stěrače, myčka, škrabka na sníh, apod.)
  • nebudete-li je vystavovat prudkým změnám teploty

Životnost dekorů udávaná výrobcem je obvykle 1-5 let není-li uvedeno jinak (Životnost je vždy orientační a individuální dle způsobu užívání)

Zánik záruky:

  • vypršela-li u reklamovaného zboží záruční doba přede dnem uplatnění reklamace.
  • nevhodným používáním zboží.
  • nedodržením pokynů stanovených výrobcem či dodavatelem.
  • neodbornou aplikací, zacházením, manipulací nebo zanedbáním péče o zboží
  • zboží bylo poškozeno živly nebo špatným skladováním.

 

Reklamovat a vrátit zboží lze v případě jeho špatné kvality. Podmínky pro vrácení zboží:

* zboží musí být vráceno kompletní a v původním stavu, včetně originálních obalů
* zboží ani obal nesmějí být poškozeny zákazníkem
* zboží nesmí jevit známky opotřebení a používání
* dodávka musí být kompletní a musí obsahovat všechno dodané zboží a doklady, lépe však jejich kopie

Místem pro uplatnění reklamace je adresa: www.carbon3D.cz, Werichova 25, 152 00 Praha 5, a to zasláním na výše uvedenou adresu dodavatele. V případě zjištění neodstranitelné vady bude zboží vyměněno.

Reklamovat zboží nelze z důvodu nepřesných údajů a fotografií uvedených na internetových stránkách obchodu prodávajícího (viz odpovědnost za obsah webu).

Po aplikaci samolepících dekorů nelze uplatňovat záruku.

____________________________________________________________________________________________________________________

Odpovědnost za obsah webu:

  • Upozorňujeme, že informace na webových stránkách obchodu jsou v některých případech přebírány od třetích stran, mohou obsahovat věcné, obrazové a technické nepřesnosti či typografické chyby. Mohou být aktualizovány bez předchozího upozornění. Můžeme také kdykoliv bez předchozího upozornění změnit produkty a služby popsané na těchto stránkách a negarantujeme věcnou správnost jejich obsahu.
  • Upozorňujeme, že obrazová data zobrazující aplikované dekory na vozidlech nemusí nutně souhlasit s reálnou aplikací na Vašem autě.
  • Neneseme vůči jiné straně odpovědnost za přímé, nepřímé, mimořádné nebo jiné následné škody, způsobené použitím informací z našich nebo odkazovaných webových stránek nebo nefunkčností nebo nedostupností některých služeb.
  • Neposkytujeme žádné garance a záruky kromě záruk vyplývajících ze zákona a záruk, které nad rámec zákona poskytují dodavatelé výrobků a poskytovatelé služeb, jež jsou nabízeny na webových stránkách obchodu.

 


 

 

Převzetí zboží při doručení:

Zákazník nebo příjemce zboží má povinnost překontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Zákazník by měl ve svém vlastním zájmu překontrolovat správnost dodaného zboží a v případě nesrovnalostí převzetí zásilky odmítnout, či dopravce požádat o doručení další pracovní den a v mezidobí problém konzultovat s provozovatelem. V opačném případě se vystavuje nebezpečí zbytečných průtahu při řešení případného problému. V případě zjištění poškození či jiné nesrovnalosti po převzetí zásilky je zákazník povinen neprodleně kontaktovat provozovatele internetového obchodu. Nepřijme-li zákazník objednanou zásilku, způsobí tím provozovateli škodu (poštovné, dopravné a balné), která bude následně vymáhána občansko-právní cestou.

____________________________________________________________________________________________________________________

Odstoupení od smlouvy ze strany prodávajícího:

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případě, že zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího účelem dohody o dalším postupu.


Poučení o možnosti odstoupit od smlouvy a vrácení zboží

Je-li zákazník spotřebitelem ve smyslu ustanovení § 52 odst. 3 obč. zákoníku, je oprávněn odstoupit od příkazní smlouvy s poskytovatelem bez uvedení důvodů a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od uzavření smlouvy. Netýká se zboží, které je střižené na míru či je dovezené na přání zákazníka(není skladem).

 


 

Ochrana osobních údajů:

Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Kupující souhlasem s všeobecnými obchodními podmínkami dává souhlas s evidencí a zpracováním jeho osobních údajů.

Veškeré údaje získané od zákazníků jsou užívány výhradně pro vnitřní potřebu obchodu a nejsou poskytovány třetím osobám. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, které jsou nutné pro bezproblémové doručení zboží. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Data jsou uchovávána a nejsou sdílena s aplikacemi třetích osob. Zároveň se prodávající zavazuje k tomu, že odstraní z databáze již registrované uživatele, a to i bez udání důvodu, pokud to bude jejich přání.

Elektronické adresy zákazníků, budou využívány pro účely zasílání propagačních materiálů, a to bez výjimky všem neregistrovaným zákazníkům. Registrovaní uživatelé mají možnost si při registraci zvolit možnost zasílání novinek a propagačních materiálů. Zavazujeme se, že odstraníme z naší databáze již registrované uživatele i bez udání důvodu, pokud to bude jejich přání, případně že zamezíme doručování obchodních sdělení a propagačních materiálů, taktéž na přání zákazníka.

  1. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

1.1.      Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.

1.2.      Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

1.3.      K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.

1.4.      Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

1.5.      Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.


 

Záloha na speciální objednávky a úpravy zboží

Při objednávce speciálního zboží, které není ve standardním sortimentu prodávajícího, nachází se na jiné provozovně prodávajícího nebo v jeho skladech, zboží vyráběného na zakázku (tištěné obvykle maskáčové folie) nebo upravovaného na míru dle přání kupujícího (vč. výměny komponentů a montáže vybraného příslušenství), je prodávající oprávněn požadovat od kupujícího zálohu ve výši 10 - 100% z celkové ceny objednávky. Zboží je objednáno, převezeno z jiné provozovny nebo ze skladu, vyrobeno nebo upraveno až po zaplacení zálohy. Při odstoupení od smlouvy ze strany kupujícího je tato záloha nevratná a pokrývá škody, které prodávajícímu tímto odstoupením vzniknou. Pokud však prodávající není schopen objednané zboží pro zákazníka zajistit, vyrobit nebo upravit do 30 dní od zaplacení zálohy, má kupující právo na odstoupení od smlouvy a vrácení zálohy v plné výši. Záloha propadá ve prospěch prodávajícího v případě, že si kupující nevyzvedne objednané zboží do 30 dní od dne, kdy je zboží připraveno pro kupujícího k vyzvednutí na provozovně prodávajícího, nejdříve však 60 dní od zaplacení zálohy kupujícím

Doprava a doba dodání

Zboží, kde je uvedeno SKLADEM ANO expedujeme zpravidla ihned nebo následující pracovní den.

Zboží, kde je uvedeno NA OBJEDNÁNÍ je na objednávku z našeho externího skladu. O termínu naskladnění Vás budeme infomovat.

Osobní převzetí na naší adrese je po dohodě možné.


Cena dopravy po ČR :

DPD expresní doručení: 99 Kč objednávky nad 3000 Kč vč. DPH Zdarma

DPD Pracel shop (vyzvednutí na výdejním místě): 99 Kč

Česká pošta (Balík na poštu) : 100 Kč

Česká pošta (Doporučený balík) : 80 Kč

Dobírka : + 39 Kč


Doprava na Slovensko : 250 Kč (Na Slovensko zasíláme pouze při platbě předem)




DPD PRIVATE

Doručení službou DPD Private – Flexibilní doručení

  • DPD doručuje balíčky do druhého pracovního dne. Když vás kurýr nezastihne na adrese, pokusí se o to znovu následující pracovní den.
  • O doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Dozvíte se z nich jednohodinové rozmezí, kdy kurýra očekávat, i přístupové údaje do webové aplikace DPD Kurýr. V ní uvidíte, jak se kurýr blíží, a kolik adres ho od vás dělí.
  • Aplikace DPD Kurýr na www.dpdkuryr.cz vám umožní: změnit adresu nebo datum doručení, ve větších městech si zvolit dobu doručení ráno (8:00-10:00), večer (18:00-21:00), přidat záložní adresu (tam se kurýr vydá, když vás nezastihne na té původní), zvolit osobní odběr ve výdejním místě Pickup nebo poslat kurýrovi zprávu.
  • Pokud jste si vybrali platbu dobírkou, kurýrovi zaplatíte při přebírání balíčku
  • Cestu balíčku sledujte na www.dpd.cz.
Jak postupovat v případě, že Vám dopravce doručil poškozenou zásilku?

Česká pošta

Náhradu škody za poškozený balík vyplatí ČP pouze příjemci, který reklamuje škodu při jejím převzetí.

Pokud není balík zjevně poškozený, ale obsah ano, je možno v takových případech reklamovat nejpozději následující den po dni dodání. Reklamaci uplatňuje VŽDY příjemce, jakákoliv aktivita ze strany odesílatele není možná.

Je-li balík viditelně poškozen. Takový balík nesmí (neměla by) pošta adresátovi doručit. Předá mu pouze oznámení o uloženém poškozeném balíku na poště a požádá ho, aby se dostavil na poštu k jeho převzetí a sepsání reklamace. Pokud takový balík adresát přijme, musí reklamaci uplatnit ještě týž den, nejpozději však den následující. Po uplynutí této lhůty již není reklamace možná žádným způsobem. Takovéto převzetí probíhá vždy za asistence zaměstnance ČP a měl by být vystaven příslušný zápis s příjemcem.

Pokud balík nevykazuje zjevně známky poškození. Doporučujeme zákazníkům po převzetí zásilky od ČP vždy zboží IHNED zkontrolovat. V případě zjištění poškození obsahu zásilky. Je třeba celý balík včetně obalu vzít na poštu nejpozději následující den po dodání. Je možno využít nejbližší pošty. Nemusí to být pošta, která balík doručila. Na pozdější reklamace bohužel ČP nebere zřetel. Na jakékoliv pozdější reklamace poškození při přepravě, nebere zřetel ani naše firma. V tomto případě může reklamaci uplatnit pouze příjemce (adresát). Zboží je jeho majetkem a službu „doprava“ vykonávala ČP pro jeho osobu. Carbon3D.cz již bohužel v takovýchto případech nemůže pro zákazníky nic udělat.

DPD

Dostal se k vám poškozený balíček nebo jste vadu způsobenou
přepravou zjistili až po otevření? To nás moc mrzí. Máme pro vás
návod, jak v takových situacích postupovat, aby se vše co nejrychleji
vyřešilo.
Přivezli mi balíček a zjistil(a) jsem, že:
Přepravní obal je na pohled poničený nebo zdeformovaný.
•  V případě, že vám kurýr přivezl poškozený balíček, máte plné
právo ho odmítnout. Zároveň ale můžete balíček přijmout,
sepsat s kurýrem formulář Zápis o škodě (pokud již není
sepsaný z depa) a zkontrolovat, zda nedošlo k porušení jeho
obsahu. Pokud je zboží poškozeno, můžete balíček rovnou
vrátit kurýrovi a poté nás kontaktujte, abychom reklamaci
vyřídili.
Přepravní obal je v pořádku, ale obsah je poškozený.
•  Pokud zjistíte, že je obsah balíčku poškozený, nejpozději do 2
dnů vyplňte formulář Zápis o škodě na www.dpd.cz/reklamace
nebo kontaktuje přímo nás, abychom reklamaci vyřídili.